Subject: FW: Küsimus elektroonilisest õpilasraamatust ja õpilaspiletite tasu eest väljastamisest
From: Jaanus Kirikmäe <[email-masked]>
To: "Info" <[email-masked]>
Cc: "Kadi Kallas" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 09:03:37 +0300

From: Rando Kuustik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 11, 2024 8:45 PM
To: Jaanus Kirikmäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: [VÄLJAST] Küsimus elektroonilisest õpilasraamatust ja
õpilaspiletite tasu eest väljastamisest
Importance: High

Tere austatud Jaanus Kirikmäe,

Pöördun Teie poole järgmiste küsimustega:

1.	Kas seaduse kohaselt on koolil õigus pidada õpilaste andmeid
elektroonilises õppeinfosüsteemis ehk kas kool võib vastu võtta otsuse, et
õpetajad ei täida enam paberkandjal õpilasraamatuid ja neid ka välja ei
prindi, vaid vajadusel kasutab näiteks eKooli kui õppeinfosüsteemi, mis ju
ei säilita õpilaste hindeid alaliselt?
2.	Kas elektroonilise õpilaspileti duplikaadi eest on koolil õigus
nõuda tasu st kui kool annab esmase elektroonilise õpilaspileti iga
kooliastme alguses (1., 4., 7., 10. klassis) tasuta, kuid küsib kaotamise
jms eest lisatasu, et väljastada duplikaat, kas see on õiguslikult õige
või väär?

Lugupidamisega
Rando Kuustik

Jakob Westholmi Gümnaasiumi direktor

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.westholm.ee/> www.westholm.ee

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
Saadetud ja adresseeritud infole kehtib Chatam House reegel.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.
Information sent and addressed is subject to the Chatam House rule.